Bu Blogda Ara

31 Ağustos 2010 Salı

AŞK ŞİİR

1

Ne söyledimse bulutlar için söyledim

Deniz ağacı için söyledim sana

Her dalga için kuşlar için yapraklarda

Çakıltaşları için gürültünün

Tanıdık eller için

Yüzler ya da görünüm olan göz

Ve ona göğünün rengini veren uyku için

İçilmiş bütün gece için

Parmaklıkları için yolların

Açık pencere için açığa çıkarılmış bir alın için

Düşüncelerin için söyledim sözlerin için

Sürüp gidiyor her okşayış her güven.



2

Yalnızsın ve otlarını dinliyorum gülüşünün

Sen bu seni kaldıran başın

Ve yukarısından ölüm tehlikelerinin

Koyaklarda yağmurun puslu küreleri altında

Ağır aydınlığın altında yerin göğü altında

Doğuruyorsun düşüşü.



Kuşların yok artık elverişli bir sığınağı

Ne tembellik ne yorgunluk

Ormanların kırılgan derelerin anısı

Heves sabahında

Göze görünebilen okşamalar sabahında

Yokluğun büyük sabahında düşüş

Yolunu şaşırıyor gözlerinin kayıkları

Danteli içinde yitip yok oluşların

Örtülmüştür uçurum başkalarına sönmemek için

Gecenin hakkı değil yarattığın gölgeler.



3

Seviyorum seni tan bütün gece ben damarlarda

Bütün gece sana baktm

Bulmam gerekiyor herşeyi güvenim var karanlıklara

Onlar veriyor bana

Seni sarıp sarmalama gücünü

Seni kışkırtma gücünü yaşama isteği

Kımıldamazlığımın bağrında

Seni açığa çıkarıp

Seni salıverip yitirme gücünü

Görünmez alev gündüzde.



Sen gittin mi açılıyor kapı gündüze

Sen gittin mi açılıyor kapı üstümüze.

PAUL ELUARD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder